Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Λίγα λόγια για μένα...

Γεννήθηκα ένα απόγευμα του Σεπτέμβρη στις αρχές της δεκαετίας του ’80, τότε που όλα ήκμαζαν…

Μεγάλωσα στη Νέα Μάκρη κι έλαβα πολλή αγάπη από την οικογένεια μου κι ανθρώπους που είναι για πάντα κρυμμένοι στην καρδιά μου.

Απέκτησα κοινωνική παιδεία στο σπίτι μου, ενώ η γνώση μου εφοδιάστηκε, στα πρώτα βήματά της, από ιδιωτική και δημόσια εκπαίδευση, από τις οποίες έμαθα πράγματι πολλά…

Ολοκλήρωσα το πρώτο μου πτυχίο στις Πολιτικές Επιστήμες και τη Δημόσια Διοίκηση στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, ενώ ήδη εργαζόμουν στη μικρή οικογενειακή επιχείρηση, στην οποία οφείλω -μαζί με τις αδιάκοπες προσπάθειες του πατέρα μου- σημαντικό μέρος του ζῆν μου… Εκεί εξάλλου, γεννήθηκε το πάθος μου για τα ακίνητα.

Παράλληλα, κλήθηκα να αντιμετωπίσω την κακή όψη της ανταγωνιστικής κοινωνίας και των ανελέητων “φίλων”. Για χάρη τους, προσέθεσα στο οπλοστάσιο της κατάρτισής μου τη μετεκπαίδευση στη Διαχείριση Κατασκευαστικών Έργων - Project (Construction) management, ενώ τους οφείλω θερμές ευχαριστίες για τα πρώτα νομικά μου ερεθίσματα, που αποτέλεσαν εφαλτήριο για τη νέα μου “διόπτρα”, το πτυχίο της Νομικής Σχολής… Σήμερα υπερασπίζομαι το Δίκαιο.

Η ανηφόρα δεν είναι εύκολη. Και το ξέρουν όλοι όσοι έχουν τη χαρά και την πολυτέλεια να υποστηρίζονται από δυναμικές μαμάδες, σπουδαίους φίλους και πρόθυμους αδελφούς…

Επιφανειακά, τα πάθη μου με οδήγησαν να έχω δημοσιεύσει μέχρι σήμερα δεκάδες αναλύσεις, έρευνες και άρθρα με το αγαπημένο μου θέμα, την αγορά ακινήτων στην Ελλάδα, ενώ η σύγχρονη επιταγή της κοινωνικής δικτύωσης ευθύνεται για τη γένεση ενός blog γενικού περιεχομένου, ως έκφανση δημιουργικής έκφρασης κι επικοινωνίας. Βαθύτερα αίτια όμως όλων αυτών αποτελεί η διαρκής προσπάθεια για δημιουργία και ανάπτυξη σε κάθε τομέα ενδιαφέροντός μου.

Στην κοινωνική μου “απομόνωση”, διήλθα από αρκετούς συλλόγους και σωματεία με επαγγελματικό, κοινωνικό κι εθελοντικό χαρακτήρα, ενώ η ανάγκη μου για ενημέρωση κι επικοινωνία με ωθεί συνεχώς στην παρακολούθηση ημερίδων, συζητήσεων και συνεδρίων για την Οικονομία και την Επιχειρηματικότητα, την Πολιτική, τη Νομική Επιστήμη.

Στην ελευθερία του χωροχρόνου μου γράφω τις αράδες του μυαλού μου στα ελληνικά και πιο σπάνια στα αγγλικά, αγανακτώ παρεμβαίνοντας στα κακώς κείμενα (ειδικά στις αναφορές με γκρίκλις) και χαίρομαι να συναντώ φίλους. Πείθω τον εαυτό μου να σουτάρει στο καλάθι των επιλογών μου, αναπνέω στην αύρα της καθαρής θάλασσας και δίνω γεύση στο φαγητό των προσκεκλημένων μου…