Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Ένα άξιο ΑΝ…

Αν ήμουν μεγαλοεπιχειρηματίας θα ήθελα ένα Δημοτικό Συμβούλιο «χειραγωγήσιμο»…
Αν ήμουν επενδυτής θα ήθελα ένα Δημοτικό Συμβούλιο «αποτελεσματικό»…
Αν ήμουν μεγαλέμπορος θα ήθελα να είναι «διαπλεκόμενο»…
Αν ήμουν μικρέμπορος θα ήθελα να είναι «τοπικό»…
Αν ήμουν καταστηματάρχης θα ήθελα να είναι «δραστήριο»…
Αν ήμουν τοπικός παράγοντας θα ήθελα να είναι «άβουλο»…
Αν ήμουν πολιτευτής θα ήθελα να είναι «εξαρτημένο»…
Αν ήμουν βουλευτής θα ήθελα να είναι «πελατειακό»…
Αν ήμουν περιφερειάρχης θα ήθελα να είναι «συνεργάσιμο»…
Αν ήμουν δήμαρχος θα το ήθελα «ικανό»…
Αν ήμουν ντόπιος θα το ήθελα «γνωστό»…
Αν ήμουν ξένος θα ήθελα να είναι «προοδευτικό»…
Αν ήμουν κάτοικος θα το ήθελα «καθαρό»…
Αν ήμουν δημότης θα το ήθελα «εργατικό»
Αν ήμουν δημοτικός υπάλληλος θα ήθελα να είναι «συγκαταβατικό»…
Αν ήμουν προμηθευτής θα ήθελα να είναι «καλοπληρωτής»…
Αν ήμουν εργολάβος θα ήθελα να είναι «διεφθαρμένο»…
Αν ήμουν ιδιοκτήτης θα το ήθελα «αναπτυξιακό»…
Αν ήμουν άπορος θα το ήθελα «ευαίσθητο»…
Αν ήμουν εύπορος θα το ήθελα «επιπέδου»…
Αν ήμουν γόνος θα το ήθελα «αριστοκρατικό»…
Αν ήμουν ρομαντικός θα το ήθελα «φιλικό»…
Αν ήμουν ρεαλιστής θα το ήθελα «δυναμικό»…
Αν ήμουν ιδεαλιστής θα το ήθελα «ευφάνταστο»…
Αν πίστευα στα όνειρα θα το ήθελα «ανθρώπινο»…
Κι αν ήμουν νέος, θα ήθελα ένα Δημοτικό Συμβούλιο «ελπιδοφόρο»…

Αν μάλιστα ήμουν και νέος και υποψήφιος θα ήθελα να εκλεγώ, να αγωνιστώ, να δοκιμαστώ, να αποτύχω... Γιατί η «αποτυχία» μου θα είναι σίγουρα καλύτερη από την πασιφανή αποτυχία του παλιού…


Δεν υπάρχουν σχόλια: